wat is een orgineel kado voor iemand die na 20 jaar roken nu 1 jaar gestopt is?

mijn vrouw is naar 20 jaar stevig roken zelf gestopt . 20 nov 1 jaar en wil orgineel idee om dat te vieren

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
16.5K

Het beste antwoord

Een grote mand vol met cadeautjes die te maken hebben met ruiken en proeven. Het is bekend dat roken je smaak en reuk aantast. Als je gestopt bent, dan kan je ineens veel beter dingen proeven en ruiken.

Denk bijvoorbeeld aan parfum, chocolade, koffie, thee, en nog meer spullen. Maak het af met een japans etentje, die verfijnde smaken komen niet uit met een mond vol tabak aanslag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 koop merci ( merci dat jij er bent) Kost weinig en zegt ook nog wel zeg je erbij:
- gefeliciteerd met 10 jaar niet roken. en klaar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk idee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk!! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Supergoed idee +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
brrrriljant +1

Andere antwoorden (17)

Pakje Marlboro ?

Toegevoegd na 13 minuten:
Nu even serieus..

Laat bij de bakker een taart maken met:
- 1 jaar rookvrij .

ofzo iets dat zal ze wel leuk vinden.

en anders een supersmoker..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel goed... Je moet die man testen of hij wel voorgoed gestopt is... +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, was ook mijn gedachte +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die een jaartje al niet meer gerookt heeft. Dat betekent 99% voorgoed gestopt.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die een jaartje al niet meer gerookt heeft. Dat betekent 99% voorgoed gestopt.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoelde eigen een slof he :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rare gedachten.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee hoor, stoppen doe je maar één keer, pauze houden kun je heel vaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha dat is waar.
Maar ik rook zelf bijna 20 jaar. Nog nooit pauze gehouden. Nog nie eens 2 dagen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gaat om een vrouw, niet om een man
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dirk origineel +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha :-)
Een t-shirt met de tekst: "I WAS smoking hot, now I am just HOT"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon een romantisch avondje van maken...
http://www.romantischcadeau.nl/romantisch-tips.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is er zo romantisch als er niet gerookt mag worden ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo veel hoor.!
Chek die link..
Cryofiel
14 jaar geleden
Geen stank, geen kriebelende ogen, geen prikkel in de neus, geen rauwe keel, geen koppijn, en niet verplicht om zodra je thuiskomt al je kleren in een aparte ruimte te gooien, te douchen, en je haren goed te wassen.
Buiten het antwoord van Dirk, NIETS....
Pas als er 20 jaar stoppen tegenoverstaat kon je een feestje geven! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan geen tastbaar cadeau bedenken wat ook nog een beetje te maken heeft met het niet-roken.
Maar omdat je er zo duidelijk bij hebt getypt dat het origineel moet zijn geef ik je 2 sites die volstaan met originele dingen om te doen. Leuk om cadeau te geven en om samen te doen! Omdat ze zo origineel zijn zal uw vrouw dit niet snel vergeten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Chocoladesigaretten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat lief dat je haar iets wil geven. Misschien is het een leuk idee om haar een ontspannende massage cadeau te geven Of zo'n beautyarrangement? Ik weet uit ervaring dat je zelfs na een jaar gestopt te zijn, af en toe vreselijk gestresst kan zijn omdat je nog zooooo graag een peuk op wil steken. Dan lijkt me zoiets wel erg fijn. Petje af voor je vrouw!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat jij je vrouw beter kent dan wij, wat vind zij nou ECHT leuk/lekker/fijn, iets wat echt helemaal voor haarzelf is. Dagje sauna? Goeie cd? Goed boek? Lekker etentje door jou gekookt? Cadeaubon van haar favoriete kledingwinkel? Een grote taart die ze helemaal zelf op mag eten.
Of misschien de belofte van jou een dagje met haar te gaan shoppen of iets te doen wat je normaal gesproken alleen doet nadat ze er 1000x om gevraagd heeft!

Overigens ontzettend lief dat je haar hiervoor wilt belonen!
Ik zie dat sommigen hier zeggen dat het 'maar' en jaar is, maar als je van een verslaving probeert af te komen dan is elke dag er eentje. Mensen die dat niet begrijpen hebben zelf nooit de moeite gedaan een slechte gewoonte af te leren!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een plaatje met iemand die rookt en een tekst erbei 'die goeie oude tijd' dat is wel lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je wil haar complimenteren dat is duidelijk ik zou een opstekende duim kopen bij zo'n feest winkel of laten maken bij de banket bakker.!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Wat gemeen! Ze wil er toch juist nooit meer eentje opsteken? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
;-0 wel een duim .
Maak van Purr-schuim een object waar je de oude asbakken in verwerkt. Spuit dit in een feestelijk goud. Bind er kruislings een rood lint omheen met de tekst: "hoera, 1 jaar gestopt!" en plaats een kaars in de top.

...En daarna volgt er natuurlijk echt gebak!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou haar om het te vieren gewoon gezellig mee uit eten nemen in een (gelukkig nu) rookvrij restaurant. Je bent terecht trots op haar, na 20 jaar stoppen is een hele prestatie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een avondje heerlijk uit eten. Dat zou mij wel wat lijken wanneer je smaak verbetert is en je lekker rookvrij kunt genieten van al het lekkers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Slof sigaretten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijder ceremonieel alle rookmelders uit huis!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Super hoor dat ze al een jaar van t roken af is!!!
Ik zou haar iets geven waarmee ze lekker vertroeteld wordt. Ze zorgt nu immers ook al een jaar heel goed voor haarzelf, dan lever jij nu je bijdrage om ook goed voor haar te zorgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een aantal leuke originele kado`s gevonden hoop dat er wat bij zit voor u.

*http://www.hoefijzers.nl/gelegenheid.html?gelegenheid=geslaagd& taal=ned

*http://www.planetgadget.be/2006/09/boodschap-in-een-ei.html

*http://www.chocowens.nl/

*http://www.yoursurprise.nl/
your suprise heeft zo veel leuke dingen daar moet u maar even zelf op kijken want das te veel om hier neer te zetten

suc 6