Michael jackson ging van bruine huidskleur naar wit. kan je ook van wit naar bruin?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (3)

Je kan onder de zonnenbank gaan liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet op die manier. Want vitiligo is een (niet-besmettelijke) aandoening waarbij de huid en het haar pigment verliezen, waardoor witte plekken van verschillende grootte en vorm op de huid kunnen ontstaan. De huid van een blank persoon met die ziekte wordt dus nóg witter.
Amadea
12 jaar geleden
Nee dat kan niet. Door een ziekte kan je huidskleur wel steeds lichter worden, maar niet donkerder. Wel komt het natuurlijk voor dat er donkere vlekken op je huid ontstaan, als gevolg van een ziekte, maar deze bedekken niet je hele huid. Om van spierwit naar echt bruin te gaan zou je erg veel geld moeten besteden aan een zonnebank en zelfbruiners. Een andere manier is er niet.