Mijn broer en zus zeggen dat ik stink en ik schaam me hiervoor hoe komt het dat ik stink?

Ze zeggen dit sinds ongeveer een jaar maar ik denk dat dit door mijn haar komt want dat stinkt heel vaak op mijn hoofd huid! Dit zegt mijn moeder ook soms! Maar van andere mensen heb ik het nog nooit gehoord! En hoe komt het dat het stinkt terwijl ik mijn haar om de dag was! En de dag erna stinkt het al! Maar ik hoor heel vaak dat elke dag je haren wassen slecht voor je is! Maar het komt ook niet door mijn shampoo want ik gebruik gewoon andrelon! Please help me !! Ik ben 15jaar!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het lijkt me het beste om naar de huisarts te gaan en die zal je naar de dermatoloog verwijzen die kan het beste voor je nakijken hoe en wat het kan zijn dat je een schimmelinfectie hebt (vochtige hoofdhuid) en misschien wel iets serieus dus ik zou egt gaan en niet uitstellen haar is belangrijk voor een mens het doet veel met je zelfvertrouwen dus zorg dat je het niet verliest dus gwn afspraak maken morgenochtend! Succes

Je zou eens een andere shampoo kunnen proberen, misschien eentje voor vet haar. Daarnaast zou je ook eens je manier waarop je je haren wast onder de loep kunnen nemen. Het kan zijn (hoeft dus niet) dat je misschien te oppervlakkig wast. Probeer eens tijdens het wassen je hoofdhuid goed te masseren en alle huid goed te raken. Maar goed, ik sta er niet bij als jij je haren wast, dus weet natuurlijk niet of dit iets oplost voor je. Ook zou je eens advies kunnen vragen bij een goede drogist. Misschien weten zij een goede shampoo voor jouw haar of hebben ze nog tips. En als laatste kun je ook nog langs de huisarts en kan hij/zij kijken wat deze geur veroorzaakt en jou hiervan afhelpen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100