Wat is een goeie vraag om aan jezelf te stellen?

Om er een beter mens van te worden.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

-waarom wil ik een beter mens worden? -waarom zou er iets veranderd moeten worden? -weet ik wel zeker dat ik een mens ben? -wat ben ik? -wie ben ik?

- Wie ben ik nu en wie zou ik willen zijn - Hoe zien anderen mij - Wat wil ik in 5 jaar bereikt hebben - Hoe kan ik anderen beter helpen het beste uit zichzelf te halen

gonne ask youreself the question where are you now. is een songtekst, en elke keer als ik het hoor vraag ik mezelf echt af waar sta ik nu (in het leven)

Zo, ga je vandaar weer veel tijd doorbrengen op www.goeievraag.nl of ga je aan het huishouden beginnen. Toegevoegd na 19 seconden: vandaar = vandaag

Misschien moet je je eens afvragen waarom jij het dan zo slecht doet, als je als persoon jezelf zo'n vraag wilt stellen. Ik denk dat als je zelf denkt dat je niet "goed" bent je jezelf belemmert in je ontwikkeling. Onzekere mensen zijn vervelend en onbetrouwbaar. Misschien moet je jezelf geen vragen stellen maar werken aan je zelfvertrouwen.

Of jezelf andere ook zo behandeld zoals jezelf door andere behandeld wilt worden. Behandeld in de zin van omgaan

Draagt wat ik doe/kies bij tot het geluk (van mij of een ander)?

Wat wil ik nu ècht ?

ik bedoel het niet als reclame, maar echt gemeend: http://www.anatol.nl/

Wat is je hoogste kernwaarde? Het antwoord daarop is meestal de drijfveer achter het gedrag van mensen...

Ben ik gelukkig?

wat heb ik vandaag voor God gedaan?

Wie ben ik?, in alle lagen van deze vraag.

heb ik vandaag nog iets gedaan voor een ander?

ben ik wel aardig genoeg tegen iedereen om me heen

Wie ben je Wat was ik Wat ben ik geworden.

Ben ik mezelf? Wat ben ik? Wie ben ik?

Zijn er nog dingen om van te genieten? Zijn er nog mensen die mijn aandacht/liefde nodig hebben? Toegevoegd na 1 minuut: De woordjes 'nog' kunnen ook weggelaten worden.

Wat kan ik vandaag doen om anderen gelukkig te maken. Heb ik vandaag al anderen gelukkig gemaakt? Toegevoegd na 1 minuut: Het antwoord is trouwens best simpel. Geef elke dag een glimlach aan iedereen. En ik onthoud daarbij ook altijd: Wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100