Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je oranje haartjes weer naar blond?

Ik heb mijn haar een paar maanden rood gedaan met een spoeling dat werd na een paar weken wassen oranje. Ik heb er toen een bruine spoeling ingedaan maar dat werd ook weer lichter. Vandaag heb ik na een maand weer een blonde er ingedaan maar er is niks veranderd.. weet iemand welke spoeling blond ik moet gebruiken om het weer blond te krijgen? Een lichte kleur of juist een donkere? Ik wil het niet verfen dus echt alleen spoeling! Iemand tips??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer het eerst met een astint, vaak krijg je daar al een aanvaardbaar resultaat mee.
Is het dan nog niet naar je zin, ga dan naar de kapper, je haar moet dan ontkleurd worden en daarna moet er een kleur opgezet worden. Dit kan niet in 1 keer, welke kleur je moet kiezen zie je pas na het ontkleuren.

Wacht met het opnieuw kleuren en/of ontkleuren totdat je haar weer in goede conditie is, de kans dat het anders gaat splijten wordt groter door het kleuren en ontkleuren, ook wordt je haar er dof en poreuzer van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik had ook mijn blonde haar rood gekleurd met een spoeling die ik er later uit wilde hebben toen mijn haar oranje werd. Op het doosje stond dat het er na 8 keer wassen uit zou zijn dus heb ik dat meteen maar in een keer gedaan en het ging er inderdaad uit.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wat ik wilde zeggen is, misschien helpt 8 keer achter elkaar wassen bij jou ook.
(Lees meer...)
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding