Hoe zorg ik dat ik mijn werktempo omhoog krijg? (Zie uitleg).

Ik werk volgensmij met een beetje een laag tempo en ik heb steeds het gevoel dat mijn baas mij wil ontslaan omdat ik te langzaam werk. Denk ik verkeerd? En wat kunnen jullie mij meegeven zodat ik sneller werk?
Ik ben een beetje onzeker over wat ik doe

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.1K
Ritsuka
12 jaar geleden
tip: vraag eens een gesprek met je baas aan over hoe je werkt. Geef aan dat je graag wilt weten of hij tevreden is. Zo is je onzekerheid weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En vraag als hij het niet "goed" vind wat je kunt verbeteren.

Het beste antwoord

Dat zal de onzekerheid wezen,
ik denk dat je bang bent om
fouten te maken.
Ja, als je baas vind dat je te
langzaam werkt,dan heb je
inderdaad een probleem wat ik
je aan kan raden is,probeer met
je baas te praten,vertel hem hoe
jij je voeltdat je nog onzeker bent
maar dat jij dat graag wil veranderen.
Vraag of hij jou daar bij wil helpen.
Laat je het zo gaan heb je alle kans
dat je eruit vliegt.
Doe er wat aan,suc 6
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je klachten zijn dus: laag werktempo en vergeetachtigheid.
Dat doet mij denken aan ADD, of ADHD.
Doe eens een zelftest.

Mocht na een diagnose dit inderdaad zo blijken te zijn, dan kun je geholpen worden met methylfenidaat.
Let op, dat dit zeker wel bijwerkingen heeft.

Je kan -los daarvan- aandachtstraining doen. Dat is mindfulness, en dat is afgeleid van het aloude mediteren. Dus dit is zonder meer goed, en wel voor iedereen.
Mogelijk kun je een mindfulnesstraining deels vergoed krijgen door je zorgverzekering.

Er is dus zeker van alles te doen tegen vergeetachtigheid! Succes.