Dat is nog niet bekend... er zijn nog geen duidelijke resultaten wat de vaccinatie in het lichaam doet.
Er gaan verhalen rond dat het kankerverwekkend zal zijn bv, daarentegen gaan er ook verhalen rond dat het harstikke veilig is..

Pas over een tijd kunnen we de gevolgen zien van de vaccinatie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat is niet zonder gevaar... Aan elke inenting kleeft gevaar... Het kan altijd iets te weeg brengen, dat heel nare gevolgen kan hebben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is gewoon veilig, het staat op www.nu.nl

zie bron:

Toegevoegd na 46 seconden:
bericht van 31-10-2009

gisteren dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De mexicaanse griepvaccinatie is net zo gevaarlijk als elke andere griepprik die je haalt. Er is namelijk geen wezenlijk verschil tussen deze prikken, behalve dan dat het virus (dat in een vaccinatie onschadelijk is gemaakt) een iets andere celmembraanconfiguratie heeft. Als je dus bangt bent om dood te gaan aan de normale prik, zou ik deze ook niet aanraden. Als je alle andere prikken hebt gehaald zonder na te denken, dan zou ik deze ook maar gewoon halen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuses, een kleine rectificatie: het virus heeft geen andere "celmembraanconfiguratie", maar de geinfecteerde cel heeft de veranderde celmembraanconfiguratie. Is geen praktisch verschil, maar het stond er niet goed zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij, mijn man en ik , hebben besloten om de griepprik niet te halen.
Er bestaat nog veel te veel negativiteit over, in de media.
Onlangs hebben we weer een bericht gelezen over de Thimerosal, ofwel kwik.
Te weten dat je van een druppel kwik op je huid, binnen een paar maanden kunt sterven!
Misschien handig , als je meer wilt weten over de griepprik, heb ik hier de site, en oordeel dan zelf.
Nogmaals dit is ònze mening hier over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Weet je Loes, ik snap dat je niet meer weet wie en wat je moet geloven, maar die website is een ongelofelijke hoop onzin. Ik weet niet waarom die mensen er een duivels plezier in hebben om foute voorlichting te geven, maar er klopt echt geen bal van.
En ik heb als kind zitten spelen met druppels kwik. In mijn handen. En ik leef nog steeds. Alleen kwikdampen kunnen gevaarlijk zijn, maar die komen op kamertemperaturen nauwelijks vrij.
Natuurlijk, je hoeft mij ook niet te geloven, (en waarom zou je) maar het ernstige vind ik, dat door dit soort berichten anderen ook geen griepprik gaan halen. Dat wil je toch niet op je geweten hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je sterft niet binnen een paar maanden van een druppel kwik op je huid. Misschien binnen 30 jaar, dat zou verklaren waarom ik nog leef. Moraal van het verhaal: informeer jezelf, maar laat je niet zomaar bang maken.
AWM
14 jaar geleden
Ik denk dat je van een druppel kwik toch wel binnen 100 jaar doodgaat. Ook het gevaar van kwik is een ongelofelijke overtrokken hype. Maar ja, vast weer een complot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heeft die goodfeelingsite connecties met de krant van wrakker nederland?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@antwoordman, ik vind dit een heel kwalijke zaak wat jij daar aanhaalt.
Jij beweert dus, dat als iemand besluit om geen griepprik te gaan halen,IK dat op mijn geweten heb????????
JIJ durft nogal wat te beweren hier zeg, het is toch ook jouw eigen keus om het wel te doen?
En zoals ik al aangaf, het is ONZE keus om het niet te doen, ieder zijn keuze.........
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ptergradiser,Wat bedoel je daarmee?
Connecties met wrakker! nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Loes, je bent duidelijk genoeg geweest. Ieder verwoord hier zijn inzicht, zo ook jij de jouwe. Het is inderdaad aan een ieder waar zij uiteindelijk ZELF voor kiezen. Wel of geen prik. Die verantwoordelijkheid ligt bij onszelf.
Er kleven nadelen en risico's aan, dat is waar

maar

de nadelen en risico's van NIET vaccineren zijn vele malen, echt vele factoren groter!

kies wat goed voor je is.......

Het lijkt in tegenspraak?
Voorbeeldje
Autogordels kunnen je borst afknellen na een ongeval, of verhinderen dat je uit de auto kan komen als je moet vluchten
MAAR ze behoeden je ook voor grote ellende bij een botsing.

En dan gaat het dus om kansen van beiden:
de kans op voordeel van de gordel is vele vele vele malen groter dan de kans op nadeel.
*Dus moet je hem omdoen.*

Zo is het met vaccinatie ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1. Maar hoe praat je deze zweverds nou een wereldwijd complot uit hun hoofd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens Darwin gaat het vanzelf over :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grotendeels mee eens, JJ1. Jammer dat @Antwoordman niet goed kan hebben dat er GV's zijn die een andere mening zijn toegedaan, gezien zijn reactie.
Wie is nu diegene die anderen van zijn waarheid probeert te overtuigen..... (en wellicht aanzet tot volgen)? Deel je overtuiging, maar aub zonder (ver)oordeel.
en wat dan nog de mexiicaanse griep kan ook gevaarlijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site N.W.O.( nieuwe wakkere onderwerpen) geeft ene Desireé Röver alvast een hoop informatie die mij deed besluiten mijn prik volgende week te weigeren.
Er zou aluminium, kwik, antivries, methanol, formaldehyde en nog meer van dat fraais inzitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan alles wat je met je lichaam doet kleeft een risico. Ook aan de vaccinatie tegen mexikaanse griep.

Vergeet echter niet dat ook het weigeren van vaccinatie een risico is. Dan verhoog je de kans dat je die griep krijgt, en zoals we weten kun je daaraan overlijden.

Kortom, welk besluit je ook neemt, je stelt jezelf altijd bloot aan een risico.

De vraag is: welk van de twee risico's is het grootst?

Voor zover we hebben kunnen nagaan, is het risico van de griep duidelijk groter dan het risico van de vaccinatie. Natuurlijk, we kunnen dat fout hebben -- maar dat geldt ook voor degenen die menen dat het precies andersom is, dus dat de vaccinatie gevaarlijker is dan de griep.

Bij onzekerheid kun je maar één ding doen: afgaan op het beste dat we weten. En die onzekerheid accepteren - wat kun je anders?

Je kunt zeggen dat er eerst meer onderzoek moet worden gedaan. Maar meer onderzoek verkleint de onzekerheid, maar haalt deze nooit helemaal weg. Er zal altijd onzekerheid blijven, hoeveel extra onderzoek je ook doet.

Daarom zeg ik: ga af op dat wat we nu weten. Dat is dat de vaccinatie een zeker risico kent, dat echter vele malen kleiner is dan het risico van de griep.
Cryofiel