Kun je als volwassene nog nieuwe hobby's, "talenten"ontwikkelen, bijv pianospelen (op amateurniveau)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Door oefening kan (bijna) alles.
Dus ja, alleen zal het waarschijnlijk wat langer duren dan mensen die jonger aan bijvoorbeeld piano spelen beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is nooit te laat om wat bij te leren.
fremar
12 jaar geleden
ja hoor, waarom niet.
Van de ene kant zul je dingen niet zo snel aanleren als in je jeugd, van de andere kant zul je gemotiveerder zijn, dus meer oefenen. En lol er in hebben is ook belangrijk toch
succes
anneliez
12 jaar geleden
Je bent nooit te oud om te leren. Alleen is het wel zo dat als je jonger bent je sneller dingen oppakt. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zeker wel.
Wij hebben nooit enige muzikale opvoeding gehad,
maar mijn broers spelen allebei een instrument.

En zij hebben daar veel plezier in.