Heeft iemand ervaring met geirriteerde ogen omdat hij/zij helemaal kaal is?

Ik ben sinds twee jaar helemaal kaal geworden en heb eigenlijk het meest last van mijn ogen door extra zonreflectie, stof en zweet.
De rest is met een extra laagje kleding ter bescherming wel te verhelpen bij kou bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Last van je ogen door zonreflectie, stof en zweet
heeft niet zo veel te maken met kaalheid.
Als je ook helemaal geen wenkbrauwen meer hebt,
ja dan kan er inderdaad eerder zweet in je ogen lopen.

Voor de rest: ik ben niet kaal maar ik draag zomer en winter een grote zonnebril als het behoorlijk licht is buiten.
Ik heb ook snel last van geirriteerde ogen, maar dat komt door allergieen.

Ik raad je aan om via de huisarts wat allergietesten te laten doen.
Verder raad ik je een pet aan met een zonneklep
en een zonnebril.