Is een steek aan de zijkant van je borst ernstig?

Steeds als ik op de zijkant van mijn borst, rechts onder mijn oksel druk voel ik een steek. Het is dezelfde pijn als je een blauwe plek hebt en er op drukt. Is dit ernstig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan goed zijn dat er een gevoelige plek zit die steeds gevoeliger wordt naarmate je er vaker op drukt. Zeker als je niet erg dik bent, dan zit daar niet te ver onder de huid bot, en dat maakt dat het weefsel snel beurs kan gaan aanvoelen.
Eerst maar eens proberen er een tijd af te blijven, mocht de pijn erger worden of over een tijd nog steeds erg aanwezig zijn, overleg dan met je huisarts of het zinvol is er naar te laten kijken.