Waar op je lichaam voel je er het minste van als je een tatoeage laat zetten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ik heb een tattoo op mijn rechterteen (naast de grote teen)
De pijn viel daar reuze mee, maar toen hij verder op de voet ging was het be-hoor-lijk gevoelig.
Dus mijn antwoord is op je tenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

je arm amputeren dan tatoeren en erweer opzetten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de rug, daar zitten de minste pijnsensoren op de huid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grappig.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij hebt duidellijk geen tatoo op je rug,.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee zolang het niet verplicht is zie ik ervan af... Ik baseer het op het feit dat de zenuwsensordichtheid het kleinst is op de rug... Op het puntje van de vinger kun je tot 0,1 millimeter verschillen ervaren van pijn en op de rug is dat 1 centimeter gevoeligheid voor pijn... Daarom zeg ik dat...
Op de bovenarm en op de billen, maar wat dat laatste betreft, zal het na het aanbrengen wel pijnlijk en lastig zitten zijn.
In ieder geval scheelt het ook in de pijn als je er ontspannen bij zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op mijn bovenarm dat vind ik meer voor mannen of stoere mensen.

Toegevoegd na 2 minuten:
oow ik had de vraag niet goed gelezen ik dacht dat er stond voel je er het minst voor.
ik denk waar de huid het dikste is veel vet zit en weinig zenuwen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Sharona;

Op de buitenkant van de vingerkootjes, lijkt me. Misschien niet de minste gevoelige plaats, maar wel een die aardig wat gewend is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je voetzool
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt ook heel erg van je eigen gesteldheid af , heb ze op armen, rug en benen, maar op de linker kuit was het veel pijnlijker als dezelfde plek op de rechter kuit.

Wil je het echt pijnloos, dan kan je via je dokter embla zalf aanvragen, kan je dan ophalen bij de apotheker, het zijn kleine tubes.Je smeert het 1 uur van te voren op de plek, plak het af met keukenfolie zodat het broeit en na 1 uur verwijder je de folie en maak je de plek schoon en je huid is gevoelloos
helpt goed bij tatoeages
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb veel Tattoes op mijn lichaam. De minst pijnlijke bij het zetten zijn op de bovenarm en hand. Toch maakt het mij niets uit om ze op pijnlijke plekken te laten zetten. Het is een deel van de charme om ze te laten zetten. Het geluid van de machine is het andere deel. Als je er eenmaal mee bent begonnen oa het moeilijk stoppen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schouderbladen