Kan je haar nog groeien als je je hoofd getattoeerd hebt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja haha vroeg het me ineens af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig wel ja, want anders zou iedereen die tattoo op je kop zien. Brrrrrrrr. :-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je armen, benen of borst(man) laat tattooëren, dan groeit daar je haar ook op terug.

Antwoorden (2)

Jahoor geen als je normaal ook haargroei hebt kan dat gewoon weer groeien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd +
Ja hoor, er is niets met je haarzakjes gebeurd tijdens het tattoeren waardoor het niet meer zou kunnen groeien.