Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik mijn haar in model?

Ik ben een jongen van 17 jaar en als ik gel in me haar heb gedaan valt alles gelijk weer. Wat kan ik het beste gebruiken om een model te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
731

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

optie 1: steverige/duurdere gel kopen.
optie 2: je haar al naar beneden doen als kapsel.
optie 3: naar de kapper gaan.

ik weet het verder dan ook niet...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was het eens grondig en doe er dan mousse in.
Misschien komt er zo wat meer volume in en kun je het dan beter in model krijgen. Anders even naar de kapper idd en even iets af laten knippen. Misschien word het dan beter?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als gel niet stevig genoeg is, heb je iets stevigers nodig dan gel.

Probeer eens wax of haarlak.

Ik gebruik zelf wax. Dat is veel steviger dan gel, het geeft geen zichtbare effecten (behalve dat je haar in model blijft), en, heel belangrijk voor iemand die fietst en roeit: het spoelt niet via je nek omlaag als het regent.

Toegevoegd na 49 seconden:
 
Als je toch graag gel wilt blijven gebruiken, ga dan eens naar een betere kapper en vraag daar naar een stevigere gel. Die kosten soms wat meer, maar ze zijn echt veel steviger dan een normale gel.
(Lees meer...)
Cryofiel
12 jaar geleden
met de Out of bed look van LOreal kan je je haar ook beter modelleren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cryofiel
12 jaar geleden
Look in je haar? Die geur schrikt toch iedereen af? http://nl.wikipedia.org/wiki/Look_%28geslacht%29 ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan vind je out ook niets zeker, maar je hebt de keus,
out of bed

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding