Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zal het eruit komen te zien als je een blanke baby geheel zwart tattoeerd, en deze opgroeit tot een volwassen mens? (grijs? zebrapatroon?)

puur hypothetisch natuurlijk !

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als de huid kan blijven ademen en de tattoo dus niet alles afsluit zal de tattoo langzamerhand gaan uitrekken, doordat de baby groeit.

Ik denk dat daardoor de tattoo steeds minder de zwarte kleur kan handhaven, hij moet namelijk met evenveel inkt meer huid bedekken.

Hierdoor zal de tattoo steeds minder zwart worden en dus naar de grijstint gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is weer intelligent nadenken +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vraag het me af. Tattoos vergrijzen altijd na een tijdje, dus dat grijs worden geloof ik wel, maar waarom heel het lichaam? waarom niet stukken, of, zoals de vraagsteller al suggereerde, zebra strepen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Maartah:ja of vlekken als een koe ;-)
@ schumi: dacht ik ook +1

Andere antwoorden (1)

Dit kind zal in elk geval in zijn volwassen leven lichtelijk in de war zijn en zoekende, eenhoorn onder de mensen zeg maar. Maar ook dat kan tot grote dingen leiden.
Het lichaampje met zijn HCG en gigantisch herstellend vermogen zal de verkleuring volledig achter zich laten en gewoon oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding