Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb te horen gekregen dat ik waarschijnlijk een Plica in mijn knie gewricht heb. Heeft iemand hier ervaring mee?

Heef iemand hier ervaring mee? wat zijn de symptomen? wel opereren of niet? ik loop al met pijn klachten sinds mijn 11e. De ene week is het erger dan de andere naar mate ik beweeg. Dus naast het voetbal nog hardloop ect.

Wat raden jullie aan? opereren of niet? de pijn is niet onverdraagelijk en als mijn knie er slechter van word loop ik liever zo door.

Toegevoegd na 23 uur:
Vandaag bij de orthopeet geweest. Vrijwel alle symptomen van een Plica maar zeker weten doe je het niet. Is er iemand die hier mee ervaring heeft? kunnen ze van te voren echt niet zien of je een plica hebt of niet? hij zei tegen mij dat het 10 % kans was dat het een Plica was en anders opereer je dus voor niks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ik heb hier zelf gelukkig geen ervaring mee.
wel heb ik na wat zoekwerk een duidelijke site gevonden, waarvan link.
of je je al dan niet moet laten opereren? dat moet je toch echt zelf beslissen, laat je goed voorlichten.
succes

Toegevoegd na 29 seconden:
opes, link vergeten. hier is hij alsnog
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding