Hoe lang blijft narcose in je lichaam?

Ik ben 8 weken geleden geopereerd. nou vrieg ik me af of de narcose uit mijn lichaam is. Ondat dit ook effect had op de anticonceptiepil is me verteld.

Toegevoegd na 6 minuten:
Vrieg is natuurlijk vroeg

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/duurt-voordat-volledige-narcose-helemaal.14236

Het beste antwoord

mijn ervaring is dat ik maanden lang moe en suf ben geweest, dit kwam deels door de impact van het gerommel aan mn lichaam en deels door de narcose. Het slijt vanzelf uit je lichaam. Van dingen over de pil weet ik niks. Dat kun je beter aan de huisars vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thnx

Andere antwoorden (4)

dat is wel uit je lichaam nu hoor. Binnen een dag is dit weer uit je lichaam door afbraak en uitscheiding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen ik jaren geleden gesteriliseerd werd en onder een hele narcose ging kreeg ik te horen dat het bij een vrouw wel een half jaar kan duren . Bij mannen minder lang . Ik merkte inderdaad dat maanden daarna soms ineens heel moe was . Dat ging ook wel weer snel over .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of die regel veranderd is, maar ik heb ooit gehoord dat je na een narcose een hals jaar geen bloed mocht geven, dat zal niet zomaar zijn
anneliez
12 jaar geleden
Ik denk wel dat het al deruit is want ik ben eens geopeert niks bijzonders aan me amandelen maar toen had ik dus ook een narcose maar ik heb der naar die ene dag geen last meer van gehad.