Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe stop ik mijn menstruatie?

Op 25 november heb ik mijn maandstonden gehad, en ben toen begonnen met de pil, na 4-5 dagen (zoals normaal) zijn mijn maandstonden gestopt, maar dan 5 dagen later zijn ze opnieuw begonnen, en ze duren nu al 2 weken... Ik heb heel mijn pilstrip genomen elke dag, en sinds gisteren is die gedaan. Enig idee hoe ik dit oplos...?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
969

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je al twee weken menstrueert, is het een goede zaak om naar de dokter te gaan, dit is niet normaal, zeker niet als je aan de pil bent! De pil zou ervoor moeten zorgen dat je ophoudt van vloeien!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ga even langs de dokter misschien is de pil die je slikt te licht voor je en krijg je een zwaardere
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik je goed begrijp zit je nu net in je stopweek. Het beste kun je nu even afwachten. Begin na je stopweek opnieuw met de pil, ben je na een week dan alsnog ongesteld maak dan een afspraak met de dokter.

Hormonen uit de pil hebben nu eenmaal impact op je lichaam en dat kan even duren voor het in balans is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding