Wie snapt dit?

Vriendin van me is met haar 4-jarig zoontje bij speciale kinder/angst tandarts geweest. Twee keer en ook twee keer betaald. Bij elkaar 500 euro. Maar: nu krijgt ze na vier maanden een rekening van 687 euro met als omschrijving: tarief voor behandeling geestelijk. Dit is nog meer dan de daadwerkelijke behandeling. Tandarts tariefcode is: u10.
Wie weet hier wat meer vanaf? Krijgt ze dit ook wel vergoed van haar verzekering, ze is bang van niet?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi hé... Alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar hier moest ik echt even om lachen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, waar moest je om lachen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix: Ja, he, mooi he, alles?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix: Jij weet toch altijd alles, had liever een antwoord ipv een opmerking gehad van je....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ken die tandarts toch niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar ligt niet aan de tandarts, ligt aan de regels mbt kindertandarts... Had gehoopt dat je dat zou weten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duur hé... Alles...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou hé!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*gniffel*

Het beste antwoord

In de bron hieronder staat hoe het werkt. En als je aanvullend verzekerd bent voor de tandarts zal dit voor het kind vergoed moeten worden. Wat nu (ook bij onze tandarts) nieuw is dat je de rekening gelijk meekrijgt of wordt opgestuurd en deze moet je dan doorsturen naar je verzekering en kan je erbij vermelden rechtsstreeks overmaken. Is omslachtig maar heeft te maken hoe de verzekering het contract heeft afgesloten met de praktijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt +1

Andere antwoorden (2)

Tsja, je gaat toch eerst nog eens even vragen of dat nu wel klopt denk ik.

1.187,- voor 2x tandarts.....

ja doei

Geef d'r adres maar, stuur ik ze ook een rekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt nergens op he, wat een bedragen. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, voor vier gaatjes!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het verkeerde beroep gekozen :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IK OOK!!!
Een Leppo doet het altijd goed!