Wie snapt dit?

Vriendin van me is met haar 4-jarig zoontje bij speciale kinder/angst tandarts geweest. Twee keer en ook twee keer betaald. Bij elkaar 500 euro. Maar: nu krijgt ze na vier maanden een rekening van 687 euro met als omschrijving: tarief voor behandeling geestelijk. Dit is nog meer dan de daadwerkelijke behandeling. Tandarts tariefcode is: u10.
Wie weet hier wat meer vanaf? Krijgt ze dit ook wel vergoed van haar verzekering, ze is bang van niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In de bron hieronder staat hoe het werkt. En als je aanvullend verzekerd bent voor de tandarts zal dit voor het kind vergoed moeten worden. Wat nu (ook bij onze tandarts) nieuw is dat je de rekening gelijk meekrijgt of wordt opgestuurd en deze moet je dan doorsturen naar je verzekering en kan je erbij vermelden rechtsstreeks overmaken. Is omslachtig maar heeft te maken hoe de verzekering het contract heeft afgesloten met de praktijk.

Bronnen:
http://www.angstvoortandarts.nl/veel_geste...

Tsja, je gaat toch eerst nog eens even vragen of dat nu wel klopt denk ik. 1.187,- voor 2x tandarts..... ja doei Geef d'r adres maar, stuur ik ze ook een rekening.

Een Leppo doet het altijd goed!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100