Wat is lichte drank ?

Ik heb net overgeven en heb nu heb ik trek in wat drinken.
Alleen als ik heb gedronken móet ik daarna gelijk weer overgeven.

Weet iemand lichte drinken zodat ik toch kan drinken

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is bewezen dat kippenbouillon helpt als je grieperig bent. dat is ook heel licht! en je krijgt veel voedingsstoffen binnen.
Drink veel water! dat zorgt ervoor dat alle afvalstoffen uit je lichaam verdwijnen, vruchtensappen kunnen ook voor extra vitaminen, denk aan verse sinaasappelsap.

Thee en koffie is af te raden! dat is namelijk vocht afdrijvend.

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik drink altijd thee als ik ziek ben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kleine slokjes thee of water nemen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slappe thee of probeer een klein beetje bouillon, dan krijg je ook meteen wat zout weer binnen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik misselijk ben en veel moet overgeven drink ik altijd water op kamertemperatuur, als ik iets anders drinkt proeft dat na het overgeven zo vies en water is neutraal. Zorg alleen dat als je blijft overgeven dat je wel je voedingsstoffen binnen krijgt en raadpleeg een arts.