Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt je altijd ziek van chemo therapie of verschilt dat van persoon tot persoon?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik begrijp je vraag heel goed, kus +1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is GEEN wet, dat je erg ziek of doodziek of überhaupt ziek wordt...

Het is persoonlijk, dus ga er fris tegenaan, je hebt geen keuze en wellicht ben jij degene die bewijst dat je er niet (dood)ziek van wordt...

Accepteer je lot, keuze heb je niet, dat helpt enorm...

En ik zal je steunen op je pad... XiniX helpt je te accepteren dat wat onvermijdelijk is... waarvan akte...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet uit ervaring dat je er niet heel ziek van hoeft te worden, en ik weet ook uit ervaring dat je er heel ziek van kunt worden..
Het verschilt van persoon tot persoon.
En chemo therapie is ook niet altijd hetzelfde, ook daar zit veel verschil in..

Ik wens je heel veel sterkte....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat dit per persoon verschilt...

Een vriendin van mij was altijd heel erg ziek door de chemokuur, terwijl een vriendin van mijn moeder nooit ergens last van heeft gehad...

En een oud collega'tje van mij kreeg per vergissing een bepaalde dosis van een chemokuur binnen. En voor zover ik me kan herinneren is zij daar ook niet echt ziek van geweest...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de mate van ziek zijn verschilt van persoon tot persoon.
vaak krijg je de chemo's met een week of drie pauze ertussen.
de eerste dagen na de chemo kan je je erg beroerd voelen, maar de weken daarna gaat het vaak beter.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding