Wie heeft er wel eens Gastritis gehad waarbij je je stem kwijt was?

Van bepaalde medicijnen heb ik last gekregen van mijn maag, Eerst begon het met maagzuur, oprispingen, dus meteen op verzoek van de huisarts gestopt met het middel. Nu vijf dagen geleden en krijg gisterenavond in ene een drukkend gevoel op mijn borstbeen, alsof er een olifant op stond en kon alleen nog maar fluitseren. Huisarts heeft antagel voorgeschreven i.c.m. omeprazol wat ik al slikte maar heeft iemand dit ook gehad, en hoelang duurde het voordat je weer kon praten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb geen antwoord op je vraag, maar je hebt wel een hele leuke avatar..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@nuke; dank je...

Het beste antwoord

Nog steeds geen antwoord! Kan me voorstellen dat je het toch graag wilt weten. Om toch een antwoord te krijgen kan je misschien op onderstaande bron deze vraag eens stellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat je de enige was, +10