Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Provera slikken als je op het punt staat ongesteld te worden?

Ik sta op het punt ongesteld te worden, morgen of overmorgen, en ik vond zojuist nog n voorraadje Provera die ik weleens eerder heb gebruikt, maar ik vroeg me af of als ik die nu ga slikken of ik mn menstruatie dan uit kan stellen? Want ik ga dinsdag naar de sauna en dan ben ik liever nog even niet ongesteld.. :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
948
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google anders even op beppy tampons... Dit zijn tampons zonder touwtjes...
En zijn tekoop bij de christine le duc... Ideaaal

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

lijkt mij niet zo'n goed idee, heb je de houdbaarheidsdatum ook nog gecheckt?
Provera is meer op de hormoonhuishouding op orde te brengen. Ik zou de volgende de keer de sauna iets beter plannen :) Mocht je dinsdag nog niet je periode hebben doe dan voor de zekerheid een tampon in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Hi, ja dat ligt eraan.
Dat is bij elk mens verschillend.

Ik zou het proberen, misschien werkt het wel goed bij jou?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat ik er over kan vinden op internet, is dat het middel wordt gebruikt bij oa stoornissen van de menstruatie en niet speciaal om een menstruatie uit te stellen.
verder vind ik dat er nogal veel bijwerkingen vermeld worden en ik begrijp dat je het op doktersrecept moet gebruiken.
ik zou het dus maar niet zomaar gebruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk helpt het niet, het is geen middel om je menstruatie uit te stellen. Ik zou sowieso niet zomaar pillen gaan slikken zonder overleg met je arts, ook al heb je ze eerder gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding