Hoe/Waar kan ik mijn vagina herstellen?

Ik ben een 38 jarige vrouw en heb 2 kinderen. 15 jaar geleden heb ik mijn eerste kind gekregen.bij mijn eerste bevalling had de dokter mijn onder geknipt. Maar toen had niet goed genaaid. Nu heb ik hele grote opening van vagina. Sinds dien kan ik bijna niet meer genieten van mijn seksueel leven. Mijn man had weinig zin meer in ons samen leven. Want hij vindt er weinig gevoel bij het seksuele leven. Ik had ook vaak gedacht om zelf moord plegen. Nu heb ik gehoord dat vagina kan ook bij ziekenhuis herstellen. Maar ik weet niet waar en hoe dat precie. Kan iemands misschien mijn leven redden?????

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je leven redden vind ik een beetje bout gesteld; tenslotte zul je er niet aan overlijden. Maar ik kan me je wanhoop wel goed voorstellen. Dat je vagina na een natuurlijke bevalling beduidend ruimer wordt en blijft dan voorheen is normaal, maar wat jij hier beschrijft lijkt alsof het perineum is ingescheurd of iets anders dat beslist niet de bedoeling was, en dat kan zeer beslist heel serieuze lichamelijk én psychische klachten opleveren. Schaam je niet, ga er mee naar de huisarts en laat je doorverwijzen naar een goede plastisch chirurg. Want er is zeker een heleboel aan te doen, ook als het al enkele jaren geleden is. Dit is echt een (niet eens zo heel erg zeldzame) klacht waar veel vrouwen veel en veel te lang mee rondlopen uit gene of onwetendheid, en dat is inderdaad doodzonde van je leven. Wat ik wel jammer vind is de sfeer die uit je stukje spreekt dat het voornamelijk je MAN is die er moeite mee lijkt te hebben ; het is natuurlijk wel een enorme operatie en zeker niet risicoloos, dus als het alléén maar zou gaan om een strakke vagina, is het wellicht een goed idee eerst eens bij een sexuoloog langs te gaan om te zien of er met gesprekken en technieken nog verbetering te halen is voor je het mes er in laat zetten. Maar als je er ZELF onder lijdt en (lichamelijke en psychische) klachten hebt, vermoed ik dat het uiteindelijk wel een goed idee is er iets aan te laten doen. Maar het allerbelangrijkste is en blijft : schaam je niet, ga er mee naar de dokter. Die heeft wel gekkere dingen gezien.

Je huisarts kan je doorverwijzen naar een plastisch chirurg. Deze ingreep komt vaker voor dan je denkt. Veel vrouwen hebben hier last van. Zeker niet iets om zelfmoord voor te plegen. Naar je dokter toe dus!

ja zou echt gauw een afspraak maken bij huisarts. zonden van je tijd om zo lang hier mee rond te lopen..............

Als je naar je huisarts gaat dan verwijst hij je door naar een gynaecoloog voor onderzoek of eventueel rechtstreeks naar een plastisch chirurg ( maar vermoedelijk eerst naar dat eerste ) Als er niets met je aan de hand fysiek is ( als dat uit onderzoek blijkt...want normaal gesproken zal een vagina weer zjin normale vorm aannemen na een bevalling ) kan je ook overwegen om samen met je man een bezoek te brengen aan een seksuoloog. overigens...dit is zeker niet iets om zelfmoord over te plegen ( je hebt 2 kinderen die je niet kunnen missen! ) ..en al helemaal geen reden voor je man om jou te verlaten. Stel hij zou problemen met zijn apparaat krijgen ( niet ondenkbaar dat dat een keer gaat gebeuren ) dan zou je hem toch ook niet verlaten?

Nou nou, wat een heftig verhaal,er zijn eigenlijk 2 dingen waar je mee zit, je vagina is te ruim,en je man accepteer dat niet. Je moet het vind ik los zien van elkaar,dat de verhouding met je man minder is, heeft volgens mij niks met je te wijde vagina te maken,als alles goed is tussen jullie heeft een wijde vagina geen invloed op je relatie Lijkt mij ook sterk als je hier iets aan laat doen, wat makkelijk kan bij een plastisch chirurg,dat je relatie daar beter van wordt. Ik zou mij in iedergeval niet voor mijn man laten opereren, denk niet dat jij daar je relatie mee red. Dus wil je er persee iets aan laten doen moet dat alleen maar voor je zelf zijn. Veel wijsheid

ik had ook last van pijn bij sex en toen is in ziekenhuis weer goed gemaakt gewoon ff naar dokter zelfmoord is onzin niet doen je heb ook kinderen denk dan maar aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100