Hoe liggen de tandartstarieven in Spanje en Portugal vergeleken met Nederland?

Ik verwacht dat ik (financieel) mijn mondrestauratie beter in een van die twee landen kan laten doen. Ik moet er toch naar toe!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Het beste antwoord

Ik heb een hooglander tandarts in Spanje en t scheelt meer als de helft met Nederland de prijzen zijn hier een stuk goedkoper maar zoek wel een goede tandarts want er loopt zat tuig tussen die geld veel belangrijker vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hollanse ipv hooglander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik stelde dezelfde vraag een paar weken geleden en heb in Hongarije de goedkoopste gevonden.

Andere antwoorden (1)

Toevallig had ik hier een gesprek met mijn tandarts
over.
Hij vertelde dat hij zo veel rampen ziet van buitenlandse
bruggen en kronen.
Je weet natuurlijk nooit hoe zo,n buitenlandse,
tandarts te werk gaat.
En weet je wat het vervelende is als je een reparatie
moet ga je toch ook niet even met het vliegtuig
terug.
Persoonlijk vind ik dit een groot risico,het zal best geld
schelen maar toch?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwacht je van je tandarts dat hij zegt: "ga maar naar een ander, dat is veel goedkoper"? Het is wel logisch dat hij dit niet aanmoedigt..