wat kan ik doen aan traanogen tijdens een gesprek?

Vooral als ik aan iets leuks denk, fantaseer of iets vertel.
Ik word hierdoor erg belemmerd om in gesprek te gaan met anderen omdat ik me hier vreselijk voor schaam!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (1)

ik kan me goed voorstellen dat dit je belemmert.
het klinkt raar omdat het zo simpel is maar misschien zou je het eerst kunnen vertellen tegen die gene waarmee je praat...'' het kan zijn dat mijn ogen gaan tranen, dat betekend verder niks dus u hoeft zich geen zorgen te maken'' of zoiets.
Dan is het niet meer apart dat dat gebeurt want die gene is er van op de hoogte dus je kunt dan ook in alle rust je tranen drogen met een zakdoekje.

succes :)