Mijn gezicht is in de winter heel bleek hoe kan dat?

De rest van mijn lichaam is altijd best bruin maar mijn gezicht niet! Heel veel mensen vragen soms ook of ik me niet lekker voel! De ene dag is mij gezicht ook bleeker dan de andere dag. Terwijl ik gewoon goed eet en drink! Hoe kan dit? Ik ben ooit wel is naar de dokter geweest en toen dacht hij dat ik ijzer te kort had maar ik had me laten prikken en dat viel best mee en daardoor kan het ook niet komen! Het stomme is ook nog dat ik niet tegen foundation en rouge kan want daar krijg ik bultjes van!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

Ik weet niet of je veel buiten komt in de winter,
maar zoniet...van binnenzitten ga je er ook bleek uitzien.
Slapen met het raam open.
M.a.w. frisse lucht zal kunnen helpen.
Je eet al voldoende (citrus) fruit zo te merken ?

Toegevoegd na 11 uur:
Toch nog effe... van fruit en groente waar veel caroteen in zit.. worteltjes, paprika, citrusfruit,tomaten,groene groenten, krijg je ook een mooi kleurtje...maar ja, je zei al dat je goed at .

Maar als alles niet helpt denk ik dat het hier onderstaande antwoord...een dikke huid ook een kans is natuurlijk.

Toegevoegd na 11 uur:
Toch nog effe... van fruit en groente waar veel caroteen in zit.. worteltjes, paprika, citrusfruit,tomaten,groene groenten, krijg je ook een mooi kleurtje...maar ja, je zei al dat je goed at .

Maar als alles niet helpt denk ik dat het hier onderstaande antwoord...een dikke huid ook een kans is natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je wat dikkere huid heb in je
gezicht.
Ik zou gewoon wat bruin zonder zon gebruiken,
dan zie je er altijd goed uit.
Werkt bij mij ook geweldig.
Succes
12 jaar geleden
Ik ken het, misschien krijg je bultjes van rouge en foundation omdat je daar allergisch voor bent?

Een tip: veel naar buiten gaan in het begin van het jaar, zo rond, januari als de zon heel fel is, heel gezond voor je weerstand en dan wordt je sneller bruin in je gezicht(wel goed insmeren zonnebrand). Heb je weleens gezichtmassage die je zelf kunt weleens geprobeerd, dan krijg je natuurlijke rode wangen en zie je minder bleek. Verder kan je daar eigenlijk niet zoveel aan doen, of kleuren dragen die goed bij je huidskleur passen.