Wat is DMHO?

Het schijnt een chemisch goedje te zijn dat niet te vermijden is.
Ik vond dit artikel op internet http://oncyclopedia.net/wiki/Dihydromonoxide. Nogal merkwaardig artikel

Toegevoegd na 1 minuut:
Veel tegenstrijdige informatie op het net misschien kan iemand meer duidelijkheid geven b.v.d.

Toegevoegd na 1 uur:
Wat is DHMO?
Moet het zijn in plaats van "Wat is DMHO"

Toegevoegd na 3 uur:
Ja hoor, ik ben erin getrapt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

bron, gedateerd op 1 april, zegt genoeg lijkt me.
het is gewoon water, en ja dat wordt voor alles gebruikt.
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
och bekijk t relaxed ;)
anneliez
12 jaar geleden
och daar lig ik niet wakker van

Andere antwoorden (1)

Dihydromonoxide bestaat volgens het woord uit twee waterstofatomen en een zuurstofatoom, het is cryptische manier om water te omschrijven.
H2O dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is dhmo, niet dmho.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@jammerrr: in de kop staat inderdaad DMHO, maar bij de link in de vraag gaat het toch echt om DHMO.