kun je nog een uitkering krijgen van het UWV als je 7 jaar geleden afgekeurd bent voor 10% ?

ik ben afgekeurd voor 10% 7 jaar geleden en heb toen alles gedag gezegd omdat ik toen al niet kon werken vanwege lichamelijke problemen,ik weet nu dat ik een bindweefselaandoening heb,wist ik toen nog niet.
Kan ik dan nu weer een uitkering aanvragen omdat ik nu zeker niet meer kan werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat gaat je niet lukken omdat je binnen de beroeps procedure onderzoeken had moeten laten uitvoeren om aan te tonen dat het UWV fout zat. Nu dat niet is gebeurd is het onmogelijk op de zaak terug te komen. Praat uit ervaring omdat mij hetzelfde is overkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan een uitkering zijn allerlei voorwaarden verbonden. Als je 7 jaar geleden gewerkt hebt, zul je daar geen WW-uitkering meer voor krijgen. Je kunt bij de soc dienst vragen wat er mogelijk is.
anneliez
12 jaar geleden
Een uitkering aanvragen kan altijd. Als je nu helemaal niet kunt werken, dan zal je dat wel moeten aantonen en onderbouwen. Opnieuw keuren en het hele circuit doorlopen, van het kastje naar de muur en visa versa..........
jc54