Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je nog een uitkering krijgen van het UWV als je 7 jaar geleden afgekeurd bent voor 10% ?

ik ben afgekeurd voor 10% 7 jaar geleden en heb toen alles gedag gezegd omdat ik toen al niet kon werken vanwege lichamelijke problemen,ik weet nu dat ik een bindweefselaandoening heb,wist ik toen nog niet.
Kan ik dan nu weer een uitkering aanvragen omdat ik nu zeker niet meer kan werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
623

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat gaat je niet lukken omdat je binnen de beroeps procedure onderzoeken had moeten laten uitvoeren om aan te tonen dat het UWV fout zat. Nu dat niet is gebeurd is het onmogelijk op de zaak terug te komen. Praat uit ervaring omdat mij hetzelfde is overkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Aan een uitkering zijn allerlei voorwaarden verbonden. Als je 7 jaar geleden gewerkt hebt, zul je daar geen WW-uitkering meer voor krijgen. Je kunt bij de soc dienst vragen wat er mogelijk is.
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Een uitkering aanvragen kan altijd. Als je nu helemaal niet kunt werken, dan zal je dat wel moeten aantonen en onderbouwen. Opnieuw keuren en het hele circuit doorlopen, van het kastje naar de muur en visa versa..........
(Lees meer...)
jc54
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding