Kun je een penis vergroten doormiddel van Massage technieken?

Een vriend van mij kwam laatst aan dat zijn penis een paar centimeter langer en dikker was geworden . Hij past al een tijdje massage toe zegt hij ongeveer 1,5 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.6K
Ritsuka
12 jaar geleden
Hij word wel tijdelijk groter door massage, dat heet een erectie ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hij is gewoon nog aan het groeien (in zijn geheel), aangezien ik de leeftijd van de "vriend" niet ken.
bamibal
12 jaar geleden
1,5 jaar? Mij lukt dat in 1,5 seconde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL, jullie zijn me voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bamibal; staat hij op springen ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@C4th, ervaring?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en wat dan nog als ie er groter door zou worden,niet de maat maar wat je ermee doet is belangrijker!

Antwoorden (7)

Neen dat kan niet ,allemaal zever in pakjes :d
Oftewel is je vriend nog aan het groeien (puberteit) oftewel liegt hij.

Toegevoegd na 33 seconden:
Of hij denkt gewoon dat dat zo is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Gezien de rubriek Seksualiteit was het waarschijnlijk een ander soort massage, die tijdelijk fysieke groei als resultaat had! Zo merkwaardig dat vragen m.b.t. de geslachtsorganen en hun functie altijd in de rubriek Seksualiteit worden geplaatst, terwijl deze vraag gewoon over een onderdeel van het Mannelijk lichaam gaat...
Dat is vrij normaal. Zoiets noemen we : "een erectie"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha deze moet in de analen van GV Dikke + Oeps wat zeg ik nu weer ;-)
ik denk van niet,want volgens mij wordt bijna elke penis heel vaak gemasseerd.dat zou dan bij de gehele mensheid tot zeer grote penissen leiden.
12 jaar geleden
Ja, dat kan, maar je moet er wel rekening mee houden dat het temporeel is.
Na afloop van de massage zal het formaat van de penis in kwestie en trouwens van alle oenissen weer terug keren naar zijn normale (kleine ) formaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niko
12 jaar geleden
lol+
vooral de oenissen. :>)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat wel leuk idd, maar was niet de bedoeling. Ik snap ook niet waarom die 2 letters zo dicht bij elkaar moeten staan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Moolkeesje: dat is voor als je met 1 hand moet typen, omdat je andere hand druk is met massage...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat lukt niet,dan stoot ie tegen de computertafel! Trouwens is ben rechte en typen doe ik dat ook en links masseren lukt me niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Computertafel verhogen en goed oefenen.
Die vriend wil dit zo graag,
dat hij er zelf in gaat geloven.
Je kan masseren tot dat je een
ons weegt,maar groter wordt hij
echt niet hoor.
12 jaar geleden
Er zijn mannen die heilig geloven in het zgn jelken. Dan moet je een paar keer per dag trekken en draaien, en dit maanden vol houden. Het gaat niet om een erectie. Google er op voor meer info, en de juiste techniek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd. ik heb t nog ff nagevraagd en t heette Jelqing. schijnt toch te werken alleen je moet t wel kunnen volhouden elke dag minimaal 500 melkbewegingen(gevorderden).
Ik heb dit gezien op een medisch programma waarbij het werd bevestigd door een een expert. Het is al een tijdje terug dus kan me niet herinneren wat voor expert. De bedoeling is dat je zegmaar met je hand begint bij het begin bij je penis en zo naar voren glijd/trekt richting eikel. Dit moet je alleen wel heel vaak(dagelijks en lang doen(jaar). Op deze manier schijnt het dat je het weefsel kan verlengen omdat het wordt opgerekt. Het was een bizar programma maar toen ik het keek leek het wel aannemelijk.

Toegevoegd na 26 seconden:
verlengen dus en niet dikker worden.