Ik zie wel eens van die oudjes uit de kapper komen en dan hebben ze permanent laten zetten, maar er zit dan een blauwe of paarse gloed over?

Waar komt dat door wat het is wel hilarisch ;-). En hoe hoe je zoiets goed door de nacht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zittend slapen ;)

Het beste antwoord

Het is inderdaad een zilverspoeling, ziet er in het flesje behoorlijk blauw uit en als dit te vaak wordt gebruikt wordt niet alleen het gelig worden tegengegaan maar krijgt het een blauwe gloed, en die blijft erger worden bij blijvend gebruik. Het lijkt erop dat ze zelf niet meer zien hoe de kleur is veranderd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er is een middel voor te koop. Zilverspoeling, als ik me niet vergis. Het zorgt ervoor dat grijs haar niet geel-grijs wordt, maar inderdaad blauw-grijs. Soms zelfs met een paarse gloed. Mode onder de ouderen. Als ze grijs zijn, willen ze ook 'mooi' grijs zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een blauwe of paarse gloed op een vers permanentje heeft te maken met een slechte kapper en te veel haarperoxide op wit haar.

' Snachts hoeven er geen speciale maatregelen te worden genomen om het haar de volgende dag weer snel in model te krijgen.