Als een homo geheugenverlies krijgt, is ie daarna nog steeds homo?

De vraag is of dit is vastgelegd in de hersenen of dat het echt hard in de genen zit.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

volgens dit artiekel zit het dus wel in de gene,zo noemen het botweg de homo gen.dat is een gen die niet bij hetro`s te vinden is.

Homoseksualiteit zit in de genenBen je het of word je het?

Vroeger dacht men nog dat homoseksualiteit te wijten was aan de opvoeding. Intussen weet haast iedereen wel dat homoseksualiteit niet aangeleerd, maar aangeboren is.

dus ik neem aan dat als iemand dan gehewugen verlies heeft uiteindelijk wel weer op het zelfde geslacht zou vallen net als voor de geheugen verlies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

jazeker.
geheugenverlies is iets anders dan persoonlijkheidsverlies.
Rieneke1
14 jaar geleden
Het antwoord volgt uit mijn tegenvraag:

Als een hetero geheugenverlies krijgt, is hij/zij daarna nog steeds hetero?

Sexuele voorkeur is aangeboren. Het is niet aangeleerd, en komt dus niet uit het geheugen.

Hoe groot het geheugenverlies ook is, een homo blijft een homo, net zoals een hetero een hetero blijft.
Cryofiel
14 jaar geleden
Jazeker, bij een totaal geheugenverlies zal hijwellicht denken dat hij op het andere geslacht valt, dit omdat dit meer maatschapppelijk verantwoord is, door de omgeveing gestimuleerd wordt.. maar al heel snel zal hij erachter komen dat hij toch op hetzelfde geslacht valt. Zoiets is namelijk niet even om te gooien.

Het is niet te genezen, niet uit de hersens te bannen, niet te verbieden.. het zit in je. En dat is heel normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cryofiel
14 jaar geleden
Inderdaad, het is niet te genezen. Net als linkshandigheid niet te genezen is. En homo-zijn is net als linkshandig zijn: het is regelmatig lastig in de maatschappij, maar het is geen ziekte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cindy,dat kan heel pijnlijk zijn hoor,op je geslacht vallen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha
dan is hij nog steeds homo-seksueel.daar is hij mee geboren en daar gaat hij mee dood.net zoals een hetro-seksueel niks hoeft te herinneren om te weten dat dat zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vergeet wat er voor die tijd is gebeurd,maar je geaardheid zal er niet door veranderen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ondanks dat hij geheugenverlies heeft is hij daarna nog gewoon homo. Het hoort bij hem en zit gewoon in zijn genen.

Het is hetzelfde als een jongen geheugenverlies krijgt hij daarna nog steeds een jongen is en meisje. Het is dus een vaststaand feit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bent wat je was en je wordt wat je werd.
Kennis kun je kwijtraken, maar je gevoel niet.