Ik heb een gaatje in mijn kin (zoals sommige ook hebben) maar waarom hebben wij dat?

Oké, ik heb een gaatje in mijn kin, zoals andere mensen..

Maar wat is het nut hiervan? Waarom hebben sommige mensen dit wel (zoals ik) en sommige mensen niet? Hoe ontstaat dit? Is het omdat ik een dik hoofd heb, omdat de kaken anders in elkaar zitten, ik heb werkelijk geen idee!

Help!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iets genetisch; nut heeft het niet.

Het beste antwoord

Een kuiltje is een zichtbare inkeping van de huid, die door onderliggend vlees wordt veroorzaakt. Een kuiltje in de kin komt voort uit het onvolledige samengaan van de linker- en rechterhelft van de kaak tijdens de embryonale en de foetale ontwikkeling. Zo'n kuiltje wordt genetisch doorgegeven.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was vergeten te kiezen, ik hoop dat je je puntjes hebt!