Zijn de ambulanceposten zelf verantwoordelijk voor de inkoop van materieel of wordt dit door een overkoepelende organisatie gedaan?

Ik ben bezig met de ontwikkeling van een product voor ambulancehulpverleners en ik vraag me af bij wie ik moet zijn om het aan de man te brengen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ambulancediensten zijn meestal gegroepeerd in z.g. 'Regionale Ambulance Voorzieningen, kortweg RAV's
genoemd. In Nederland zijn er ruim twintig RAV'en en elke RAV bestaat uit de ambulancedienst(en) plus de meldkamer welke in dat gebied (de Veiligheidsregio) actief is. Ik denk dus dat je in die richting verder moet.