Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik één van deze drie jurkjes vinden op een 'nederlandse' site??

Ja, ik wil hem echt supergraag!!!
Ik vind ze alle drie mooi, en hopelijk onder de 75/80 euro!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij heb jij allang antwoord gekregen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb inderdaad vele antwoorden gekregen, alleen niet van dit jurkje en ik ben er verliefd op xd. Haha, op mijn vorige vraag had ik echt een hele goede site gekregen, heb ik een superleuke gezien kom ik er achter dat de verzendkosten 49 euro zijn, dat is echt veel. Nu kan ik daar dus ook niet bestellen en ben ik nog steeds wanhopig opzoek naar het perfecte jurkje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt eens bij onderstaande bron kijken want als ik het goed gezien heb,zijn het jurkjes van Chanel en die zijn best prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou niet weten waar je deze jurkjes kan kopen, maar er is een nieuwe pagina genaamd www.nelly.com en als je hier bij feestjurken/coctailjurken kijkt dan zitten er jurken tussen die erg dicht bij deze in de buurt komen of zelfs nog mooier! :) de maten kloppen overigens erg goed!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al een paar keer op nelly. com gekeken maar nog geen een gezien die zo spetterend is als deze. Maar toch bedankt!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding