hoe oud moet je zijn voor een nosejob?

Of hoe je nosejob ook schrijft

Toegevoegd na 3 minuten:
Weddenschap voor trakteren alsjeblieft laat het 16+ zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Achttien of je ouders moeten er toestemming voor geven. Waarom wil je dat dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet er toch niet om waarom persoon het wilt, dit moet al duidelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon interesse...
paulus811
12 jaar geleden
Balen voor je Yupper, maar wel sportief dat je het nog even meldt. Eetse of drinkse!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus jij word blij als diegene het beantwoord met; omdat ik een grote knobbel in mijn neus heb? -_-'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of om medische redenen, ik heb ook nooit gesteld dat ik daar blij van zou worden. Ik mag toch ook informeren naar een bepaalde oorlog uit interesse zonder blij te worden van het feit dat er veel mensen gestorven zijn?
Vanaf 16 heb je zelf het recht te beslissen over je eigen lichaam mbt alle medische ingrepen..

Maar óf je het kan betalen is een tweede natuurlijk..