Is er een site waar je zelf gratis producten kunt testen?

zoals cosmetica producten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

er zijn diverse sites waar je gratis spullen kunt krijgen. Onderstaande sites bijvoorbeeld. Er zitten wel veel dezelfde producten tussen op die verschillende sites. Maar je moet zelf dan even kijken. Bij sommige dingen moet je verzendkosten betalen van rond de 4,95 .Mijn advies:dat niet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, er is zelfs een startpagina voor: https://productentesten.startpagina.nl. Ook zijn er diverse andere websites die veel gratis testcampagnes hebben. Je kunt ook make-up en verzorgingsproducten testen en beoordelen. Verzendkosten zijn er nooit. Soms krijg je juist een vergoeding voor het testen van de producten. Bijv. een Bol.com bon.