Hoe kan je bij je dijen en boven benen afvallen?

Ik heb best dikke dijen en boven benen, ik wil ze graag wat slanker hebben .. Hoe moet dat?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dieet volgen laat je vermageren, maar wel overal. Als je plaatselijk wil afvallen, moet je oefeningen doen. Een kinesist kan je advies geven, maar ook de fitness.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thuis; Veel traplopen.
Veel fietsen.
Misschien naar school een omweg maken ( moet je wel wat vroeger vertrekken ), maar dat helpt wel!
Fitness is altijd wel goed! Daar kun je ook advies vragen!

x succes !!