Moet totaal onverwacht een buikholte echo laten maken en a.s donderdag al..ben er zo van geschrokken dat ik weer van alles vergeet te vragen.
Mijn buikwand staat super strak en is links behoorlijk gevoelig.ik heb geen krampen of zo...zie er wel uit alsof ik 5 maanden zwanger ben.. Dokter had het over mogelijke uitstulpingen aan de dikke darm wand die kunnen knappen en dat zou gevaarlijk zijn, vandaar de haast.. ook noemde ze een vergrote lever zonder er op door te gaan..en ook had ze het over de eileiders en ontstekingen aan de dikke darm.. krijg ook een heel uitgebreid bloed onderzoek..het was zoveel info dat ik het even niet meer wist en zo naar huis ben gegaan. Ben nu even van slag want ben familiair belast door darmkanker.... kent iemand deze symptomen uit eigen ervaring en kan me wat vertellen over de mogelijke oorzaken en geneeswijzen?
Toegevoegd na 1 dag:
Ik weet al meer.. ik heb een tumor in de buik van 11 cm doorsnee.. en een cyste op de eierstok.. of het ene met het ander te maken heeft is nog onbekend.. de tumor kan littekenweefsel zijn van mijn baarmoederoperatie maar ook lympheklierweefsel.. als dat laatste het geval is dan bestaat een reëele kans dat ik eierstokkanker heb..dat de cyste dus kwaardaardig is..is het anderweefsel dan is dekans op kanker nog 2%..
Maandag moet ik naar de gyneacoloog en wordt er uitgebreider bekeken..ik heb helemaal van de kaart..
word waarschijnlijk direct opgenomen en moest gelijk stoppen met werken...dit is zo ontzettend akelig..
Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?