''Vlak voor en tijdens je menstruatie houdt je lichaam vaak wat meer vocht vast. Vanwege dit extra vocht voel je je vaak wat dikker of zijn je borsten gevoeliger. Het is ook heel gewoon om tijdens deze dagen wat aan te komen. Na je menstruatie raak je dat extra gewicht echter meteen weer kwijt. Probeer vlak voor en tijdens je menstruatie minder zout te eten. Zout bevordert namelijk het vasthouden van vocht.''

Je weegt tijdens je menstruatie dus wel zwaarder dan wanneer je niet menstrueert.

Toegevoegd na 46 seconden:
Nu neem ik de fout van de vragenstelstel over.

''Je weegt tijdens je menstruatie dus wel MEER.''
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tijdens je menstruatie houd je wat meer vocht vast. Dit kan een paar 100 gram schelen ongeveer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste vrouwen houden vocht vast tijdens de menstruatie. Dan kan een kilo of soms wel 2 zwaarder zijn. Let maar op als je menstruatie tot het einde komt dan moet je opeens heel veel naar de WC