Hebben meer mensen hier last van hoofdpijn als het mistig is, en hoe komt dat?

Ik en mijn moeder hebben allebei hoofdpijn als het mistig is, hebben meer mensen dat? En waar komt dat dan door?

Toegevoegd na 5 minuten:
(in titel van vraag, hier= deze site.)

Weet jij het antwoord?

/2500

ja ik heb het ook en meer mensen uit em omgeving zou neit weten hoe eht komt meschien door luchtdruk

Als ik zo'n rare zeurende hoofdpijn heb gaat het meestal sneeuwen daarna Ik reageer zelf heel sterk op drukVERLAGING Dus als het weer omslaat van hoge druk gebied naar laag drukgebied Mist komt ook door opeens kouder worden en meestal ook door drukverlaging dus dit zou hetzelfde kunnen zijn.

Heb je het binnen of buiten. Dat is belangrijk in verband met CO-vergiftiging. Voornamelijk tijdens zachte herfst- of winterdagen (windstil, mistig weer) kan de trek in de schoorstenen negatief beïnvloed worden door het weer. Eén van de symptomen van CO-vergiftiging is hoofdpijn.

Bronnen:
http://www.cm.be/nl/100/bewustgezond/ehboe...

ik heb het ook meestal als ik fiets dan die koude wind die tegen je voorhoofd waait of als je wandelt als je hoog in de bergen bent en je krijgt hoofdpijn dan ben je hoogteziek

Kan ook doordat de seizoensovergang (steeds kouder weer door de mist), het buiten vochtiger wordt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100