Welke soort ogen passen bij getint huid?

Ik ben een meisje met getint huid. Ik draag hooftdoek (meestal zwart). Ik vraag me af welke soort ogen bij me passen want ik wil lenzen kopen

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik moet bril van dokter maar die is minder mooi bij mij dus wil ik lenzen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

De ogen die je hebt gekregen van je vader en moeder, dus geen gekleurde lenzen kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan gewoon (bijna) doorzichtige lenzen kopen. Die zijn nog goedkoper ook.
Ik zou gewone lenzen kopen.

Die zie je niet zitten.

Als je gekleurde lenzen zou kopen, op de juiste sterkte,
dan ben je veel meer geld kwijt.
dan heb je twee verschillende ogen als er eens iets mis gaat met een van de lenzen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk zijn die van jou bruin en dat is m.i. de beste kleur, die bij een getinte huid past!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je lenzen bedoelt voor 'erbij', toch? Zodat je af en toe eens een ander kleur ogen kunt 'doen' ;)

Ik zelf vind een getinte huid, zwart haar (of zwarte hoofddoek in dit geval) en groene ogen een echte klassieker.

Ik vind het iedere keer weer prachtig als ik dit zie! Volgens mij is het ook één van de zeven schoonheden.

Toegevoegd na 2 dagen:
Nav je toevoeging: dan zou ik voor gewone lenzen gaan!

Ik zou wel een bril erbij aanschaffen hoor, voor wanneer je een keer je lenzen niet in kunt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meestal heeft het DNA van je ouders alles al samen gevoegd voor een perfecte combi. Als je dan toch voor gekleurde lenzen gaat dan zou ik bruin doen, dit pas mooi bij je huid en haren. Wil je je ogen laten opvallen? Neem dan groen!