Doorgelekt op weg naar school, wat te doen??

Aargh! Waarom nou weer ?!
Ik weet dat deze site niet voor advies bedoeld is maar ik ben ten einde raad...
Ik was op weg naar het station en voel dat ik aan het doorlekken was. Nu heb ik mezelf uit schaamte opgesloten in het stationstoilet omdat er nu bloed op m'n broek zit.
En ik moet nog naar school!!
Heeft iemand please tips??

Weet jij het antwoord?

/2500

Bel de school en leg het uit. Ga naar huis en kleed je om, en ga daarna alsnog naar school.

omdraaien en weer naar huis. of iemand bellen om je op te halen.vervelend voor je!

Dat is een probleem dat elke vrouw wel herkent, en ook op school zijn ze niet onbekend met dit fenomeen - mits het natuurlijk een incidentje is. Je kunt dus gerust de school bellen, vertellen wat er gebeurd is en dat je iets later komt. Niks om je voor te schamen. Als je het echter elke MAAND als smoesje gebruikt, trappen ze er niet meer in, en als het elke maand GEBEURT, zul je moeten leren met maandverband en tampons omgaan (of nog liever een keeper/mooncup, dan is doorlekken uitgesloten), hoe vaak en wanneer je ze moet wisselen, een zwaarder model gebruiken etc. 's Nachts gebeurt er in de regel weinig, maar in de loop van de vroege morgen kun je - met behulp van de zwaartekracht- iets zwaarder bloedverlies hebben. Blijf je dan hardnekkig mini-tampons of dun maandverband gebruiken, dan zul je keer op keer blijven doorlekken. 's Morgens kun je dan beter wat grover geschut gebruiken.

Terug naar huis gaan? daar omkleden en extra verband meenemen & school eventjes bellen om te zeggen wat er mis was.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100