Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

m`n dochter (4) heeft last van een blaasontsteking, hoe kan ik zorgen dat ze wel drinkt..

ik heb van alles geprobeerd, maar weinig lijkt te helpen..
iemand ideeen, tips?

Toegevoegd na 53 seconden:
ik ben bij de huisarts geweest en ze heeft een kuurtje gekregen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
946

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Geef haar naast het gewone drinken wat ze al tot haar neemt, ijs, komkommer, (water) meloen.
Misschien krijgt ze meer dorst als je haar hartige dingen geeft of chips.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Vertel haar dat door het drinken de blaas schoongemaakt wordt van de dingen die pijn maken... En eerst is het even pijnlijk met plassen, maar als het weer schoon is, dan niet meer... En dit gaat ook weer voorbij... vorige zomer had je het niet en de volgende zomer dan weet je nog niet meer dat je dit had... Dus het gaat snel weer over... Je bent patiënt nu... En in het engels betekent dat geduld... Dus je moet geduld hebben zeggen de engelsen, die weten dat goed... Dat moet jij ook doen, geduld hebben en dan ben je zo weer beter... En als het voorbij is heb je weer nergens last van... Dan is het voorbij... Maar je moet toch wel goed drinken, dat helpt...

Zo iets zou ik mijn dochter zeggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi antwoord. +1
Lastig..
Kun je haar lekker maken met haar favoerietje drankje..zoveel als ze wil?
Een ijsje is ook vocht.. in fruit zit vocht... Melkproducten zoals yogurt of pudding..
Soep?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden