Hoe kan ik iemand laten weten dat ik besta als hij/zij in een ander land woont?

Ik ben verliefd op iemand waar ik (raar genoeg) nog nooit mee heb gepraat of heb gezien in het echt.
Hoe kan ik haar toch laten weten dat ik besta en van haar hou?
Ik heb haar telefoonnummer, maar ik durf haar niet te bellen. Voor de rest heb ik niks van haar.

Toegevoegd na 9 minuten:
Ze is 17 jaar en woont in Denver. Ik moet eerlijk zeggen dat het bijna onmogelijk is omdat ze een actrice is. Toch wil ik het proberen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Iemand die je alleen maar van het filmdoek "kent" kan je onmogelijk liefhebben. Je bent verliefd op de rol die ze speelt. Zij heeft haar eigen leven!

Antwoorden (4)

- Er naar toe vliegen
- Webcam chat
- haar bellen
- stuur haar brieven

Maar ja, verliefd op iemand worden (zelfs houden van) waar je nooit mee gesproken of zien. Kan net zo goed een man van 50 zijn achter de schermen. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer via Sociale Media in contact met haar te komen.

Voor de rest is het erg lastig, sorry!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen haar telefoonnummer hebt zou je kunnen bellen...Je hebt toch niks te verliezen en anders idd via social media met haar in contact zien te komen..succes! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan haar een fanmailtje sturen met een huwelijksaanzoek.
Of een mooie kaart met roosjes waarin je haar meedeelt dat jij toevallig haar ware liefde bent. (en die via haar management opsturen )

Kans op reactie is natuurlijk nihil..maar ach, ieder mens heeft zo zijn dromen.

Vroeger droomde ik van Brian Austin Green en Johnny uit 21 Jump Street....

Gelukkig gaat het weer over..maar voor nu, kijk gewoon al haar films helemaal stuk en hang een leuke poster boven je bed.