Hoe handen wassen met 1 hand?

Mijn linkerhand is tijdelijk even uitgeschakeld en nadat ik net met de nodige wax mijn haar gemodelleerd had had ik grote moeite mijn rechterhand schoon te krijgen, iemand tips???

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Washandje met water en zeep over de kraan hangen en poedelen maar.

Mocht er iemand in de buurt zijn, laat die even helpen. Anders zal je echt aan de slag moeten met de middelen die je van jezelf hebt.

Oeps, dan moet je nu ook je toetsenbord schoonmaken... Als je een afwasborstel hebt die je met zuignap kunt vastzetten, dan kan je daar wat mee hannesen.

Zorg ervoor dat er een flacon zeep met pompje is..dat kun je met 1 hand gebruiken.

een bakje vullen met water en badderen met je hand

Een grote spons neerleggen naast de wastafel, daar kun je lekker in grijpen.

- eerst de kraan aanzetten (met een glibberige hand gaat dat niet lukken) - een klodder zeep dmv een zeeppompje pakken - hand onder de kraan houden en ondertussen een soort knijpende beweging met je hand maken waarbij je vooral je duim gebruikt om zeeprestjes van je hand te wrijven. - dan je hand afdrogen - als laatste de kraan uitdraaien. Het zal niet zo makkelijk gaan dan met 2 handen maar oefening baart kunst. Succes ermee!!

Trek je schoen en sok uit en was je voet.

dat probleem ken ik, vaak kan ik alleen de rechterhand gebruiken. hiermee dus de hendel of kraan openzetten, nat maken, hand spoelen - de handdoek leg ik op tafel/stoelzitting en 'schurk' deze droog.

toen ik mijn hand gebroken had heb ik een spons in de was bak gelegt en die gebruikt om mijn andere hand mee te wassen,je kunt er dan gewoon langs gaan en het sopt goed

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100