Naar de huisarts gaan en je laten onderzoeken waar het vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu gelijk naar de huisarts gaan, want dat klinkt niet goed.

Neem in ieder geval wat paracetamol voor verlichting.
12 jaar geleden
Nou, het ligt er een beetje aan wat voor pijn het is. Is het fysieke pijn, zo ja, is het bekende pijn (spierpijn bijvoorbeeld) of onbekende pijn.

Als je de pijn herkent zou je het even met een paracetamol kunnen aankijken. Anders, als het langer aanhoudt of je vertrouwt de situatie toch niet moet je even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je erg gespanne bent,je zou eens kunnen proberen lekker in een bad te gaan,of een poosje onder een warme douche.
Neem een lekkere lavendel douche of bad gel,helpt het niet?
gauw even naar de dokter