na hoeveel dagen kun je je weer opmaken na een staaroperatie?

het gaat m.n. om het verwijderen van de make-up.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Dit kn je beter aan je arts vragen

Het beste antwoord

Eigenlijk is er maar een goed antwoord: vraag het de behandelende arts. Alleen hij/zij weet exact wat wel of niet mag. Ga niet af wat anderen denken. Je ogen zijn heel belangrijk en als je het verkeerd doet, dan kun voor altijd schade ondervinden.

Toegevoegd na 55 seconden:
Iedere patient is namelijk anders en elk oog reageert anders na een operatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn antwoord komt van de website van een ziekenhuis, dus het is niet zomaar iets 'wat anderen denken'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, maar ook dat is uit tweede of derde hand: de dokter is toch de aangewezen persoon.

Andere antwoorden (1)

Na een staaroperatie mag je 3 weken geen oogmake-up gebruiken.