Mijn vingers jeuken echt super hard en het is zo lastig , mijn vingers staan vol met witte stippen die jeuken. Wat moet ik doen ??!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
7 jaar geleden
huisarts
tinus1969
7 jaar geleden
Waarom ga je daarmee niet naar de huisarts?
Erna55
7 jaar geleden
Naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Huisarts. Al vermoed ik dat het een schimmel is, dide je met (vrij verkrijgbare) miconazol kunt bestrijden, ik zou er toch even naar laten kijken. Je krijgt namelijk eigenlijk zelden zomaar een schimmel aan je handen.

Antwoorden (1)

Je vraagt wat je moet doen. Dat is in dit geval heel eenvoudig: naar de huisarts.

Zelf doormodderen heeft geen zin, dat heb je intussen al gemerkt. Huismiddeltjes werken ook niet voldoende, zeker niet als het zo ernstig is als je beschrijft.

De enige die een passende remedie kan bedenken is de huisarts. Hij kan ook beslissen of hij zelf zo'n remedie kent, of dat de situatie intussen ernstig genoeg is om je door te verwijzen naar een echte kenner (vermoedelijk in dit geval een dermatoloog).

Cryofiel