Hoe komt het geluid bij wakker worden?

Toen ik wakker werd hoorde ik een raar geluid soort krijsrnd dieren geluid. mijn vriend hoorde niks. Kan het zijn dat ik toch met open ogen tussen dromen en wakker zat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
zondag
12 jaar geleden
Gisterochtend schrok ik wakker doordat er iets op een vloer met zeil of laminaat viel; ik weet het zeker maar mijn man had niets gehoord. En bovendien zijn we op vakantie en onze slaapkamer heeft tegels. Er lag ook niks op de grond dus moet het in m'n droom zijn geweest.

Het beste antwoord

Ik denk dat het toch een laatste restje droom was.

Ik ben wel eens wakkergeschrokken terwijl ik een keiharde gil gaf. Ik wist het zeker, hij galmde gewoon na in mijn oren.

Mijn man bleek toen ook niks gehoord te hebben, klinkt toch ongeveer hetzelfde. In mijn geval droomde ik dus iets wat de aanleiding was voor die gil maar die was dus in mijn droom maar wekte mij wel op de één of andere manier.

Je was dus in mijn optiek gewoon met dichte ogen aan het dromen en dat geluid was in je droom maar DAAR werd je dus wel wakker van
amigo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx:D

Andere antwoorden (1)

Het laatste deel van je slaap, net voordat je wakker wordt slaap je altijd het diepste, of in ieder geval dieper dan in de rest van de nacht. Daarom kan het zijn dat dit dan nog misschien niet in een soort van droomachtige sfeer was. Ik zou er anders geen verklaring voor hebben

Toegevoegd na 2 minuten:
niet moet zijn net. Excuses voor het foutje.