Kinderen zijn impulsiever dan de meeste volwassenen, maar aangezien ze niet zo veel te besteden hebben, kopen ze dus ook minder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onderzoek heeft allang uitgewezen dat er qua impuls aankoop geen verschil is, sterker nog dat ouderen (opa's en oma's) vaak impuls aankopen doen voor kinderen omdat het kleinkind graag een bepaald iets heeft.

De wet beschermd de kinderen omdat een kind de gevolgen van een aankoop niet kan overzien, een volwassen daarin tegen moet zich maar bewust zijn van de uitgaven die ze doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord
Kinderen apen alles na wat de ouder doen dus als kinderen impulsieve aankopen doen is dit meestal omdat ouders dit voorbeeld geven